Saturday, November 8, 2008

Sebut Harga

Sebutharga
Di antara pakej yang ditawarkan:

Pakej
Kategori
Dewasa(RM)Seorang / sehari
Pelajar IPT(RM)Seorang / sehari
Pelajar Sekolah (RM)Seorang / sehari
CHALET (4 ORANG SEBILIK)5 x makan sehari • Dewan seminar (P.A. sistem) • Surau • Wakaf • Kemudahan sukan & rekreasi • Kolam mandi
58.00
53.00
53.00
ASRAMA5 x makan sehari • Dewan seminar (P.A. sistem) • Surau • Wakaf • Kemudahan sukan & rekreasi • Kolam mandi
53.00
48.00
40.00
CHALET 'A' SHAPE5 x makan sehari • Dewan seminar (P.A. sistem) • Surau • P.A sistem • Wakaf • Kemudahan sukan & rekreasi • Kolam mandi (TANPA KEMUDAHAN BANTAL, TILAM DAN SELIMUT)
38.00
36.00
34.00
KHEMAHKhemah disediakan • 3 x makan sehari (bungkus) • Kemudahan elektrik dan air • Dewan terbuka • Kolam mandi • Surau • Wakaf • Kemudahan sukan & rekreasi
33.00
31.00
29.00
KHEMAH (TANPA MAKAN)Khemah disediakan • Bekalan elektrik dan air • Dewan terbuka • Kolam mandi • Surau • Wakaf • Kemudahan sukan & rekreasiRM50.00 sehari (sewa dapur dan gas).
19.00
17.00
15.00

Tambahan (Pilihan)
1) Harga chalet berbeza untuk seorang / 2 orang sebilik dan jumlahnya terhad. RM 130.00 seorang sehari untuk seorang sebilik dan RM 85.00 seorang sehari untuk dua orang sebilik.
2) Khidmat Pemandu Arah / Guide
i. Laluan Hutan - RM 100.00 untuk 50 orang peserta (Trek 1 jam & 2 jam) - RM 200.00 untuk 50 orang peserta (Trek 3 jam)
ii. Rentas Halangan - RM 200.00 untuk 50 orang peserta
iii. Flying Fox - RM 200.00 untuk 50 orang peserta
iv. Rock Climbing - RM 200.00 untuk 50 orang peserta
v. Night Walk (Sebelum Pukul 12.00 tengah malam) - RM 300.00 untuk 50 orang peserta
vi. Sukan Air (Rakit, Pelampung, Tangkap Itik dll.) - RM 200.00 untuk 50 orang peserta (bagi setiap aktiviti air)
vii. Abseiling dan Repelling - RM 15.00 seorang peserta dewasa - RM 10.00 seorang pelajar sekolah / IPT
3) BBQ - RM 8.00 / RM 16.00 seorang (25 orang ke atas)
4) Sijil - RM 1.50 sekeping
5) Set karaoke - RM 200.00 semalam (CD Karaoke tidak disediakan)
6) Perlindungan Insurans - RM 4.00 seorang
SURAT TEMPAHAN DIPERLUKAN UNTUK MEMBUAT TEMPAHAN.
DEPOSIT: PENGESAHAN TEMPAHAN BERKUATKUASA HANYA SELEPAS BAYARAN DEPOSIT DIJELASKAN IAITU 50% DARIPADA JUMLAH KESELURUHAN KECUALI PEMBAYARAN MELALUI LOCAL ORDER (L/O)
Klik di sini untuk cetak.
SYARAT -SYARAT TEMPAHAN DAN BAYARAN1. PENGESAHAN TEMPAHAN Tempahan perlu dibuat sebulan sebelum tarikh program yang hendak dijalankan. Untuk tempahan, surat tempahan mesti diserahkan ke pejabat tempahan.2. TEMPOH MASA MENGGUNAKAN KEMUDAHAN BAGI SATU (1) HARI Tempoh masa untuk menggunakan semua kemudahan di DER adalah 24 jam (1 hari). Contoh: check-in 10.00 pagi, check-out 10.00 pagi keesokan hari (1 hari). Jika tempoh yang diperlukan lebih daripada yang telah ditetapkan, tambahan bayaran 1/2 hari akan dikenakan.3. DEPOSIT 50% Pengesahan tempahan berkuatkuasa hanya selepas bayaran deposit dijelaskan. Wang pendahuluan yang diperlukan ialah sebanyak 50% daripada jumlah keseluruhan kecuali bayaran melalui Local Order (L.O.). Deposit mesti dijelaskan dua minggu sebelum program. Bayaran penuh akan dikenakan jika gagal menjelaskannya dalam tempoh yang ditetapkan.4. PEMBAYARAN Semua bil / invois hendaklah dijelaskan pada hari akhir program iaitu sebelum check-out / meninggalkan perkampungan latihan. Bayaran hendaklah berbentuk tunai atau cek. Bagi agensi kerajaan yang menggunakan L.O. / pesanan tempatan, pegawai yang bertanggungjawab hendaklah menyerahkan L.O. kepada wakil syarikat kami pada hari pertama kursus bermula dan akan dipulangkan pada hari akhir program bagi proses pembayaran.5. PEMBATALAN / PENANGGUHAN TEMPAHAN Sebarang pembatalan / penangguhan tempahan hendaklah dimaklumkan selewat-lewatnya 7 hari sebelum tarikh program yang dijadualkan dan syarikat akan memulangkan wang pendahuluan. Jika ia dilakukan dalam masa 7 hari, wang tidak akan dikembalikan.6. PENYEDIAAN SENARAI NAMA Pelanggan hendaklah menyediakan senarai nama peserta, guru/pegawai, urusetia dan fasilitator sebelum (check-in) di DER. Bilangan peserta yang menghadiri program di DER amat penting untuk bahagian kantin, penyediaan invois dan tujuan keselamatan (polis).7. KEMUDAHAN YANG DISEDIAKAN Dewan seminar & serbaguna, sistem pembesar suara, TV, VCD player, overhead projector (OHP), flipchart, surau, kolam mandi, wakaf untuk istirehat, padang riadah, dewan makan dan kemudahan sukan & rekreasi.8. KEBERSIHAN Kebersihan perlu dijaga bagi mengelakkan masalah pemcemaran alam sekitar. Pembakaran hutan juga tidak digalakkan.9. KESIHATAN Pengguna yang mempunyai masalah kesihatan digalakkan mendapatkan nasihat doktor terlebih dahulu bagi mengelakkan sebarang kemalangan semasa melakukan aktiviti lasak.10. TANGGUNGJAWAB Syarikat tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan harta benda, kerosakan, kecederaan dan kemalangan yang berlaku. Pelanggan dinasihatkan menyimpan atau tidak membawa barang-barang berharga. Pelanggan mesti mendapatkan khidmat jurulatih yang bertauliah semasa menjalankan aktiviti luar dan bertamggungjawab mengambil P.A. insurans terhadap semua peserta sebelum menjalani program di Dusun Eco Resort untuk menjaga kepentingan mereka.11. LAIN-LAIN - Peralatan peribadi seperti tuala, sabun mandi, tisu tandas dll. tidak disediakan, pengguna dikehendaki membawa sendiri. - Alatulis seperti pen, kertas, kertas flipchart, marker pen dll. tidak disediakan. - Pinggan dan cawan yang digunakan di dewan makan hendaklah dibasuh dan dibersihkan sendiri.

Ke Atas
Home - Profil - Kemudahan - Aktiviti - Sebut Harga - Lokasi - Pelanggan - Hubungi Kami
Hakcipta Terpelihara© 2008 Cabang Tongkat Campsite .Hubungi : fadabi@yahoo.com

No comments: