Saturday, November 8, 2008

Kemudahan

Kemudahan-kemudahan
Cabang Tongkat Campsite menawarkan pakej menarik untuk didiami oleh mereka yang ingin merasai kesegaran serta keindahan dan cabaran alam semulajadi. Chalet untuk percutian yang menyenangkan dan tapak perkhemahan untuk yang gemarkan penginapan yang mencabar. Kemudahan untuk aktiviti outdoor dan indoor.

Penginapan

Chalet


Terdapat 1 buah chalet yang boleh menampung 10 orang.

Klik pada imej untuk pandangan yang besar



Chalet 'A' Shape


1 buah chalet kampung jenis 'A' Shape menampung 5 orang dan dinamakan berdasarkan nama-nama kampung di daerah Machang.



Asrama


Untuk kumpulan yang besar, terdapat 0 blok asrama yang boleh menampung sehingga 0 orang.




Tapak Perkhemahan


Terdapat 2 tapak perkhemahan yang mampu menampung 400 orang. Lengkap dengan khemah, bekalan air dan tandas, 1 buah dewan terbuka dan juga tempat untuk memasak. Sesuai untuk institusi-institusi pengajian yang menganjurkan program untuk melatih peserta-peserta dengan semangat berpasukan dan kerjasama antara satu sama lain.


Aktiviti-Aktiviti Rekreasi

Gelanggang Permainan


Gelanggang permainan berkonkrit dan besar ini sesuai untuk pelbagai sukan seperti bola tampar, bola keranjang, latihan kawad kaki dan aktiviti sukaneka.



Dewan Seminar


0 buah dewan yang lengkap dengan OHP, P.A. sistem dan kemudahan audio yang lain.




Kolam Mandi


Sebuah kolam mandi yang dipenuhi dengan air semulajadi yang disalur terus dari bukit memberi kesegaran dan kesejukan yang asli.



Wakaf & Surau



WakafTerdapat 0 buah wakaf sebagai tempat untuk berehat sambil menikmati suasana sekeliling dan juga untuk sesi perbincangan.
Surau buah surau yang mampu menampung 5 orang





Dewan Makan & Kedai


Dewan MakanTerdapat 0 buah dewan makan yang menyajikan makanan kampung. Jenis makanan yang diperlukan boleh dibincangkan dengan chef bagi kumpulan yang besar. Selain masakan melayu, masakan vegetarian boleh disediakan atas permintaan. Makanan disediakan secara pakej 0 kali sehari.
KedaiPengunjung boleh membeli-belah di 0 buah kedai yang menjual makanan dan minuman ringan serta keperluan latihan seperti sabun, berus gigi dan lain-lain.


Ke Atas
Home - Profil - Kemudahan - Aktiviti - Sebutharga - Lokasi - Pelanggan - Hubungi Kami
Hakcipta Terpelihara© 2008 Cabang Tongkat Campsite. Hubungi : fadabi@yahoo.com

No comments: